بازدید از قطب رقابتی عطر، رایحه، بو و طعم
|
عطر (وامواژه از زبان عربی) مادهای خوشبو است که برای خوشبوسازی بدن یا محیط و یا محصول استفاده میشود. عطر از مواد صنعتی و یا طبیعی، ترکیب و ساخته میشود. |
|
شاید برایتان جالب باشد که بدانید عطر، رایحه و بو می تواند جزء مهمی از هویت برند شما … Vegas با استفاده از رایحه های مخصوص در سالن انواع بازی ها، بازدید کنندگان را به … شد تا با ثبت این رایحه تحت علامت تجاری خود، از آن به عنوان مزیت رقابتی برای … |
|
از جمله محبوب ترین روایح عطر زنانه رایحه گلی میوه ای دارای محبوبیت بیشتری است البته … با ادکلن های لوکس زنانه مقایسه کرد چون سیاست تولید آن اصلا رقابت با این گونه ها نبوده است. پخش بو و ماندگاری عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE ، هم متوسط رو به خوب است اما … نت پایه : طعم شیرین وانیل به همراه مشک خس خس و نعناع هندی. |
|
به عقیدهی کارشناسان عطر و زیبایی رایحهی برخی عطرهای فرانسوی آنقدر خاص هست که … و زنانگی» نام گرفته و تا سالها پرفروشترین عطر زنانه در سرتاسر دنیا بود. … و ملایم که بهگفتهی خودش با الهام از رایحهی شبانهی دریاچه و رودخانههای یخزدهی قطب … |
برچسبها:15 عطر زنانه موفق دنیا - ویترین فروشگاه عطر زنانه الیسا - ..., ۶ عطر فرانسوی زنانه که بوی جذبکننده و وسوسهانگیزی دارد | ..., عطر - ویکیپدیا دانشنامهٔ آزاد, هویت سازی برند با استفاده از عطر و رایحه - دکتر مهریزدان