PLNA

بازدید از قطب رقابتی عطر، رایحه، بو و طعم

عطر – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

عطر (وام‌واژه از زبان عربی) ماده‌‌ای خوشبو است که برای خوشبوسازی بدن یا محیط و یا محصول استفاده می‌شود. عطر از مواد صنعتی و یا طبیعی، ترکیب و ساخته می‌شود.

هویت سازی برند با استفاده از عطر و رایحه – دکتر مهریزدان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید عطر، رایحه و بو می تواند جزء مهمی از هویت برند شما … Vegas با استفاده از رایحه های مخصوص در سالن انواع بازی ها، بازدید کنندگان را به … شد تا با ثبت این رایحه تحت علامت تجاری خود، از آن به عنوان مزیت رقابتی برای …

15 عطر زنانه موفق دنیا – ویترین فروشگاه عطر زنانه الیسا – …

از جمله محبوب ترین روایح عطر زنانه رایحه گلی میوه ای دارای محبوبیت بیشتری است البته … با ادکلن های لوکس زنانه مقایسه کرد چون سیاست تولید آن اصلا رقابت با این گونه ها نبوده است. پخش بو و ماندگاری عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE ، هم متوسط رو به خوب است اما … نت پایه : طعم شیرین وانیل به همراه مشک خس خس و نعناع هندی.

۶ عطر فرانسوی زنانه که بوی جذب‌کننده و وسوسه‌انگیزی دارد | …

به عقیده‌ی کارشناسان عطر و زیبایی رایحه‌ی برخی عطرهای فرانسوی آن‌قدر خاص هست که … و زنانگی» نام گرفته و تا سال‌ها پرفروش‌ترین عطر زنانه در سر‌تا‌سر دنیا بود. … و ملایم که به‌گفته‌ی خودش با الهام از رایحه‌ی شبانه‌ی دریاچه و رودخانه‌های یخ‌زده‌ی قطب …

برچسب‌ها:, , ,

فروشگاه مارکت سنتر